מעט נחמה: הכנסת ספר תורה במקום בר מצווה

נתי קאליש No Comments on מעט נחמה: הכנסת ספר תורה במקום בר מצווה

ביום הבר מצווה של משה מרדכי אלחדד ז״ל שנספה באסון במירון הכניס אביו הרב מאיר נחמן אלחדד ספר תורה לביה"ד מכנובקא בתלמוד התורה בו למד בנו | צפו בתיעודים מהמקום

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אסון מירון שאירע בל"ג בעומר האחרון, היכה בתדהמה את העולם היהודי כולו. אחד מהאנשים הבולטים שנקשר לאירוע הזה הוא הרב נחמן מאיר אלחדד, ששכל שניים מבניו באסון. כבר בליל האסון עוד לפני שידע מה עלה בגורל ילדיו, התפרסמו סרטונים שלו מתפלל בדמעות, על יד המשאית של זק"א בה היו הגופות, ובוכה "ריבונו של עולם, רק אל תקח ממני את האמונה".

לאחר שהגיעה הבשורה המרה על מות שני בניו הבחור יוסף דוד ז"ל והילד משה מרדכי ז"ל, ר' מאיר נחמן לא נשבר לרגע. במהלך ימי השבעה שהתקיימו בביתו בירושלים, הגיעו אלפי אנשים לנחמו, ביניהם גדולי ישראל, רבנים ואדמורי"ם, וכל שיחו היה שיח של אמונה וקבלת הדין באהבה.

מרגע שבניו נקברו בסמוך לציונו של רשב"י במירון, ר' מאיר נחמן עושה כל שביכלתו להנציחם. לפני כמה חודשים הוא ארגן שבת התאחדות מיוחדת ביאמפול שבאוקראינה לכל משפחות הנספים באסון יחד עם הכנסת ספר תורה שנכתב לע"נ מ"ה הקדושים.

אמש, ביום שהיה אמור להיות יום הבר מצווה של בנו משה מרדכי ז״ל, הכניס אביו ספר תורה מהודר לביהמ"ד מכנובקא בתלמוד התורה בו למד בנו, תרומת הנגיד ר שמואל חיים ריידעל שיחי׳ בהשתתפות רבנים חשובים, וילדי הת"ת.

video
play-sharp-fill
video
play-sharp-fill

 



0 תגובות